Tuesday, December 14, 2010

USIM di hati~


Assalamualaikum w.b.t..

Kaifa haalukum?..arju annakum fi sihhatin wal a’fiat…wah berbahasa arab plak.…ingin menulis dan mengupdate blog.. aku kira ini entry terakhir aku di USIM ini..insyaAllah, tengah menanti untuk pulang ke rumah tercinta…minggu ni sibuk dengan mengemas, buat thesis correction setelah dapat tesis dari second reader..banyak plak kena baiki…antara ayat Dr…..insufficient literature review which define high fibre in biscuits and cookies..dan banyak lagi…. ok dr, saya tambah la kalau saya rajin, kalau tak rajin saya tak tambah….boleh ke macam tu..hehehe…buat ain jangan tak buat…

Sekejap je masa berlalu. Da nak tinggalkan usim dah..masih teringat saat diterima masuk di USIM..menangis bila dapat tahu aku ditakdirkan Allah untuk berada di USIM..bukan di UPSI, UITM, UTM dan lain-lain. Minta pendidikan sebenarnya..konon-konon nak jadi cikgu..hehe...tapi temuduga pun fail aku rasa..jawab soalan yang tidak menjawab soalan penemuduga..kihkih...takpe la, itu la dikatakan bukan rezeki..rezeki aku di USIM...

USIM...Universiti Sains Islam Malaysia..dulu sebut je usim..ramai yang tak tahu..usim tu ape..tapi sekarang ramai dah yang tahu kot..mungkinkah disebabkan tempoyak powder, ramai yang kenal Usim ????...hahaha....ye la sangat..tapi aku rasa tetap meyumbang juga walaupun 1%.. hehehe~

Hari-hari terakhir di USIM...sedih bila mengenangkan macam mane nanti tanpa sahabat-sahabat disisi..terutamanya sahabat-sahabat yang aku sayang....sahabat-sahabat sekelas...sahabat yang rapat dengan aku..housemate...roomate...semua la...semoga korang sentiasa dalam rahmat Allah walau dimana berada..

dan di kesempatan ini aku ingin memohon maaf jika selama bersahabat ni, ada yang terguris hati..tak puas hati ke....minta maaf banyak-banyak..

buat sahabat-sahabat 4th year FOOD BIOTECHNOLOGY, USIM

minta maaf atas segalanya

ukhuwah yang terbina antara kita moga berkekalan selamanya..amiin....

.......to......

k.ili...

terima kasih atas segalanya..minta maaf jika ada buat k.ili terasa hati..dengan perangai kebudak-budakan ain ni..sampai k.ili pernah cakap ain ni tak matured...doa-doa la ain matured ok..hehehe..moga k.ili kuat..ain sayang k.ili... =)

roommate, suhaila

terima kasih juga untuk segalanya...engkau hadir menepati waktunya...terima kasih Allah..

~buat sahabat blogger~

en voltox

selalu je terserempak ngan en voltox nih...minta maaf salah silap..semoga berjaya dunia dan akhirat..nanti nak sambung PHD ke plak?? hehe~

sufi, habib, cik aish, hasanah, syami, lilo, wae

teruskan menulis...!!

dan buat semua sahabat-sahabat yang aku sayang....


<<<<<<<<<MAY ALLAH BLESS U ALL>>>>

~Doakan aku sahabat~


p/s: jumpa lagi di entry yang akan datang.INSYAALLAH....~


2 comments:

Serikandi Mujahidah... said...

ain..da nk abis ye blaja...tatai usim...selmanya di hati..haha...mcm sy lak dok usim..touching2..hehe

ili_far said...

to my hurul_in....kombawo<((^_^))>